Dacă ați cumpărat produsele pentru uz personal (nu ați menționat CUI sau CIF în comandă), atunci în calitate de client (consumator) aveți dreptul să returnați produsele în termen de 14 zile calendaristice de la recepționarea acestora, fără să menționați motivul returnării în conformitate cu prevederile legislației incidente (în special Legea nr.296/2004 privind Codul consumului și OUG nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii). Cum puteți proceda în această situație?
– Completati formularul online ce se afla in jos-ul paginii, initial veti avea nevoie de ID-ul comenzii sta la baza produsului ce doriti sa il returnati si numarul de telefon sau adresa de email folosita la efectuarea comenzii initiale; dupa ce completati aceste campuri, Trebuie sa nu depasiti perioada acceptata de retur (14 zile).
-Formularul trebuie introdus in pachet impreuna cu produsul pe care doriti sa il returnati.
– Adresa de retur este Str: ziduri intre vii 19 Sector 2 Bucuresti.
– Returul trebuie trimis prin dpd sau sameday.
– In momentul in care coletul trimis de catre dumneavoastra ajunge la noi la depozit, acesta va fi verificat, astfel incat sa reiasa ca produsul nu este utilizat, sa nu existe urme vizibile de ruj,fond de ten ,deodorant sau orice alte urme de utilizare .Daca toate aceste criterii sunt indeplinite si se constata ca produsul este acceptat pentru retur.
Dupa ce returul ajunge la sediu se proceseaza si urmeaza sa se transfere in contul bancar contravaloarea produsului returnat, termenul maxim legal de returnare a banilor este de 14 zile de la acceptarea returului.
ATENTIE! Nu trimiteti colete cu plata ramburs sau plata la destinatar, ele vor fi refuzate automat!
Produsele trebuie ambalate foarte bine, daca ajung deteriorate sau nu sunt vandabile ( prezinta urme de zgarieturi, sunt montate, urme de uzura ), returul nu va fi acceptat iar produsele vor fi trimise inapoi la expeditor!
In cazul in care returul se cauzeaza unei probleme tehnice sau greseli ale comerciantului, plata transportului va fi suportata de comerciant.
Produsele trimise trebuie sa fie foarte bine ambalate! Daca produsele ajung deteliorate sau cu pise lipsa, returul nu va fi aprobat!
În cazul nerespectării condițiilor stabilite mai sus, posibilitatea returnării produselor nu trebuie neapărat recunoscută.
Dacă ați cumpărat pentru scopurile firmei (în comanda ați introdus CUI), nu mai sunteți consumator, ci intermediar. Din acest motiv, conform prevederilor legale, nu aveți dreptul la returnarea produselor în 14 zile calendaristice.
Formularul de retur se poate descarca de aici.